Tuesday 31 May 2011

who was i without you :B

GULA HATI SAYA . ni aku nak habak kat hampa pasai cik daya ni .
dye laa satu satu nye GF aku , aku sayang doe kat dye .
huh ! tengok laa awak daya ! kalau awak curang dengan saye . siap kau !
saye sekeh sekeh kpale awak . haha .
pape pon daya , saya tetap sayang awak lahh . haha .
err ni sebenar nye kali kedua aku couple dengan dia , sebelum ni kteorg pernah clash tao .
time tu zaman zaman playboy aku lahh , aku clash gn dye pn sebab aku kantoi ade awek laen . hehe . dulu aku jahat . sekarang dah baek da . hehehe .
alaaa mature  laa . buat apa maen perasaan orang kan ? ta elok . dose lg tu . ahaha . daya ni snanye gadis yang baik , dye dengar ckp , hormat n banyak lagi .
ee ! ta bole puji lebey lebey , kang dye kembang pulak . haha .
 haaa ! nampak ta daya yang mana ? yang tengah buat bibir sexy tu sambil buat tangan na cakar muka orang , itu lha dye daya . amboyy ! tau laa muka awak comell . tapayah lha na tunjuk tunjuk sangat muka comell awak tu kat camera . over betol . hee . tau ta start bila aku couple balek dengan daya ni balek ? haa , aku start couple balek dengan dye time tu aku kat campus then dia ada nyanyikan 1 lagu utk aku =) hee . sweet kan ? masa tu aku skip waktu study aku . dah laa esok nye aku ada quiz . haha . masa tu tiba tiba jee aku cair dengan dia selepas dengar sore merdu dia . ngee , err kalau kau nak tau kan si daya ni banyak mulut siket orang nye . best doe borak gn dye . idea na cakap tu melimpah ruah . start pada tu ktorg couple balek . huhu . banyak gila kenangan manis n pahit kteorg . eh banyak lagi aku nak cite kat korang pasal daya ni . emm , ada 1 hari tu tao , si daya ni call aku time tu dah pukul 2 pagii , bese nye pukul 2 tu dia dah tido . tapi kan daya ni tahan tao . tapi lawak lha dia tu , dye pakse kan diri dye utk cakap dgn aku , padahal dye da ngantok tahap gaban . err sambil kteorg tengah borak , si daya ni bole pulak cakap 'bie take care . gud nite , jage diri leklok . jage tao TANGGA tu ' haih ! bila masa pulak ada tangga ni ? hahaha . lawak lha dye tu . err walau ape pun aku tetap syg kau laa daya . *err pesanan buat daya* congrate ye , sbb anda dapat sambung blaja di uitm . gud luck ! caiyok caiyok !


No comments: